Bombon… achtergelaten en in paniek bleef hij rondrennen, niet begrijpend waarom zijn baasje er niet meer was… tot hij werd aangereden en alleen, met ondraaglijke pijn, langs de weg bleef liggen 💔
Bombon liep helemaal alleen op straat rond, verward en bang… Vermoedelijk werd hij gedumpt 💔
Hij liet zich niet zomaar pakken en kort daarna kregen we het verschrikkelijke nieuws dat hij was aangereden door een auto.
Gelukkig kreeg Bombon meteen de zorgen die hij nodig had. Hij werd geopereerd en heeft zich als een echte vechter door alles heen geslagen
Vandaag kunnen we eindelijk zeggen: Bombon is klaar voor een nieuwe start
Hij mag op zoek gaan naar een eigen huisje waar hij nooit meer gedumpt zal worden.
Bombon is:
✨Lief en aanhankelijk naar mensen
✨Goed met kinderen
✨Sociaal met andere honden
✨Klaar om eindelijk veiligheid en liefde te leren kennen
Na alles wat hij heeft meegemaakt verdient hij een warme thuis waar hij nooit meer in de steek gelaten wordt.
Geef jij Bombon een kans? Of ken je iemand die hem een gouden mandje kan bieden? Help Bombon zijn nieuwe thuis te vinden!
👉 Bombon is volledig in orde:
✔️ Gevaccineerd
✔️ Ontwormd & ontvlooid
✔️ Gechipt
✔️ Gecastreerd
Heb je vragen of interesse, stuur een mailtje of een berichtje en je wordt zo snel mogelijk verder geholpen!
FB: VZW SOS EL ARCA BELGIUM
Website: www.vzwsoselarca.be