Deze prachtige jongen is Rex 🤎
🐾 Alsjeblieft… kijk even naar mij 🐾
Mijn naam is Rex en ik ben ondertussen een senior.
Meer dan 7 jaar geleden werd ik achtergelaten.
Dagenlang zat ik op straat, in de koude regen, zonder eten.
Ik bleef wachten… want ik geloofde dat mijn baasje zou terugkomen.
Ik keek naar elke auto.
Naar elke voorbijganger.
Maar niemand kwam. 💔
Ik snap het nog steeds niet.
Wat heb ik verkeerd gedaan?
Ik ben zo braaf… zo lief…
Ik wil alleen maar mijn baasje liefhebben.
Nu zit ik hier alleen in de shelter te wachten..
Oudere honden zoals ik worden vaak niet meer gekozen.
Niet omdat we geen liefde geven, maar omdat onze tijd “te kort” zou zijn.
Maar luister…
Ik ben lief, rustig en ik hou zó van knuffelen.
Ik hou van kindjes.
Mijn hart is nog groot.
Ik heb alleen geen plek meer waar het mag kloppen.
Voor mij is dit echt een laatste kans.
Geen perfecte toekomst, geen lange jaren,
maar wél een warme mand, zachte handen
en iemand die zegt:
“Kom maar Rex, je hoeft nooit meer te wachten.”
Als je dit leest… en je twijfelt…
misschien ben jij precies degene die ik nodig heb.
Al is het maar om mijn laatste hoofdstuk mooi te maken.
Ik kan niet met andere dieren.
📩 Stuur een berichtje alsjeblieft…
Ik wil zo graag nog één keer thuiskomen💔
Ik ben gevaccineerd, ontwormd en ontvlooid. Ook ingeent tegen rabiës en kennelhoest. Ik ben gechipt. Ik ben gesteriliseerd en heb een veiligheidstuigje met halsband en dubbele aanlijning bij me.
Heb je vragen of interesse, stuur een mailtje of een berichtje en je wordt zo snel mogelijk verder geholpen!
FB: VZW SOS EL ARCA BELGIUM
Website: www.vzwsoselarca.be