Hey jij daar!
Mijn naam is Tony. Ze zeggen hier dat ik een speelse kapoen ben… en eerlijk? Dat klopt helemaal 😄
Ik hou van rennen, ravotten, gek doen en daarna tevreden neerploffen voor een knuffel.
Ik ben een vrolijke, rustige sociale kerel die goed overweg kan met andere honden. Spelen samen? Super! Samen op ontdekking? Nog beter!
Ook mensen vind ik geweldig. Groot, klein… als jij liefde geeft, krijg je die dubbel en dik terug.
Ze noemen mij een deugeniet, maar eigenlijk ben ik gewoon een hond met veel levensvreugde en een groot hart.
Wat ik nog mis?
Een eigen thuis. Een plekje waar ik mijn speeltjes mag rondstrooien, waar ik mijn staart elke dag blij kan laten kwispelen en waar iemand zegt: “Dat is mijn Tony.”
Wil jij samen met mij het leven wat vrolijker maken?
Dan sta ik hier al klaar, met mijn staart in turbo-stand! 🐾
Tot snel?
Pootje van
Tony 💙
Ik ben een mediumformaatje met een schofthoogte van ongeveer 50cm
Ik ben gevaccineerd, ontwormd en ontvlooid. Ook ingeent tegen rabiës en kennelhoest. Ik ben gechipt. Ik ben gecastreerd en heb een veiligheidstuigje met halsband en dubbele aanlijning bij.
Heb je vragen of interesse in Tony, stuur een mailtje of een berichtje en je wordt zo snel mogelijk verder geholpen!
FB: VZW SOS El ARCA BELGIUM
Website: www.vzwsoselarca.be