Hoi, ik ben Dina en ik ben een Epagneul breton meisje. Een vrolijke, lieve meid die maar niet genoeg krijgt van aaikes en knuffeltjes. Zodra een tweevoeter in mijn buurt komt wil ik niets liever dan in de buurt zijn zodat ik liefde en affectie krijg. Het is hier dan ook veel te druk voor mij en ben ik op zoek naar mijn eigen thuis, waar ik volop bij mijn mens kan zijn, zij aan zij door het leven, ik wil niets liever.
Wandelen heb ik ook al eens gedaan en dat vond ik best leuk, al ging ik regelmatig liggen. Het zal dus opgebouwd moeten worden als je lange wandelingen wilt maken met mij. En misschien voorzie je ook best af en toe een plas waar ik wat kan afkoelen op warme dagen.
Mag ik bij jou mijn mandje installeren?
Meer info of adoptieaanvraag: adopties.doghappiness@gmail.com