Arno werd in het asiel gebracht omdat vriendelijke buren hem hebben gebracht. Hij leefde namelijk aan een ketting en zijn baasje was overleden. Hij is nog maar 1,5 en hij straalt nu al en is heel blij met zijn “nieuwe leven!”. Hij is ontzettend vriendelijk, “dankbaar”, heel lief met andere honden. We zoeken voor hem een heel fijn thuis waarin hij zijn oude leventje echt achter zich kan laten en nog meer genieten! Hij zal zeker heel lief en goed gezelschap zijn.
Arno reist met alles (entingen en paspoortje) tiptop in orde!
Mannelijk
Nog in het buitenland
1 jaar oud
Klein